⚠️ DIBONGKAR AMALAN PURBA TIMUR TENGAH INI BAKAL MENGEJUTKAN ANDA.

Rahsia Masalah Lelaki Seperti Tak Keras, Tak Tahan Lama, Kesuburan dan Kurang Bertenaga Beransur Sembuh Secara Semulajadi Tanpa Bahan Kimia Merbahaya Kini Dibongkarkan!

Seawal 1 Minggu

Lihat Apa Kata Pengguna :

Ikhtiar Dengan Cara Amalan Purba Timur Tengah Menjadikan “Adik” Kembali Keras Bertenaga Macam Dulu-Dulu

Ramai orang tak ambil kisah sebab mengharapkan masalah ini akan hilang dengan sendiri. Tapi percaya tak kalau dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi sehingga mengganggu perhubungan terutamanya untuk orang yang sudah berkahwin.

KELEBIHAN madu turut diceritakan dalam al-Quran.

Terdapat satu madu lebah yang dikatakan mempunyai keistimewaannya tersendiri iaitu memiliki kekuatan LIMA KALI GANDA daripada madu lebah ternak biasa. Iaitu Madu Sidr hanya terdapat di Lembah Hadramaut, Yaman dan dihasilkan daripada sarang-sarang lebah yang menyimpan madu bunga-bunga Sidr.

“Lazimnya, lebah daripada satu-satu sarang akan melakukan 37,000 perjalanan untuk menghasilkan setengah kilogram madu. Tetapi, lebah yang menghisap nektar (madu) daripada bunga sidr akan mati selepas hanya tiga kali perjalanan. istimewanya madu dari Lembah Hadramaut ini, ketika dituai tiada sebarang bahan kimia atau proses yang bukan semula jadi digunakan.

Madu Sidr Yaman adalah satu jenis madu yang diperoleh daripada lebah yang mengumpul nektar dari pokok sidr yang tumbuh di Yaman. Madu ini terkenal dengan kualitinya yang tinggi dan memiliki kekuatan LIMA KALI GANDA daripada madu lebah ternak biasa. Ianya mempunyai pelbagai manfaat untuk kesihatan manusia, termasuk kesihatan lelaki.

PENUAIAN madu secara tradisional di Yaman.

Kelebihan lebah disebut secara terperinci dalam Al-Quran menerusi Surah an-Nahl yang bermaksud lebah. Dalam surah berkenaan, Allah memberi petunjuk dan panduan dalam ikhtiar manusia mencari jalan penyelesaian terutama yang membabitkan kesihatan.

“Dan Tuhanmu mewahyukan kepada lebah: “Buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu di tempat yang diperbuat manusia.

“Kemudian makanlah dari tiap-tiap (macam) buah-buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan (bagimu). Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat ubat yang menyembuhkan manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda (kebesaran Allah) bagi orang-orang yang berfikir.” (Surah an-Nahl, ayat 68 hingga 69)

Bukan itu saja, madu adalah antara makanan kegemaran Rasulullah. Perkara ini diakui isteri Baginda, Aisyah seperti yang diriwayatkannya bahawa “Rasulullah SAW menyukai makanan yang manis dan madu.” (Shahih al-Bukhari)

Abu Sa’id al-Khudri meriwayatkan bahawa seorang lelaki datang menemui Rasulullah, beliau berkata “Sesungguhnya saudaraku sakit perut,” Rasulullah bersabda, “Minumkanlah madu kepadanya”.

YEMENI KING DIPERKAYA DENGAN SUMAC HERB ORIGINAL TURKI

Amalan purba orang Timur Tengah ini dari turun temurun menjadikan Pak-Pak Arab seorang Maulana. Boleh beristeri 4 dan memuaskan kesemuanya serta mempunyai ramai anak.

Alternatif yang lebih selamat dari ubat kuat dan bahan terlarang.

0
Pengguna Berpuas Hati Dengan Kesannya!

DISAHKAN MADU SIDR ORIGINAL OLEH UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA

SELAMAT DIAMALKAN MADU KUALITI

Ramai di luar sana yang berani menggunakan produk yang terlarang oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okay tapi lama kelamaan akan memberi kesan yang BURUK pada buah pinggang & jantung. Waktu tu menangis kat bucu katil pun takda guna dah, so kita jangan jadi macam tu.  Yemeni King ni kan selamat untuk digunakan

Lihat Apa Kata Pengguna Yemeni King !

YEMENI KING DI MEDIA

Akhirnya Sempurna…

Yemeni King Sangat Berkesan !
Sehinggakan jika ia tak membantu anda memberi kelegaan dalam masa dalam masa 60 hari

Anda berhak dapat 100% jaminan pulangan wang!

Anda dapat jaminan sekuat ini kerana kami ada bukti & pengalaman membantu ramai pesakit yang mempunyai masalah SAMA SEPERTI ANDA sebelum ini dan berjaya membuktikan Yemeni King ini memang TERBUKTI BERKESAN!

Hari ini anda sangat bertuah kerana apabila anda ORDER SEKARANG kami akan berikan GIFT bernilai MYR130 secara PERCUMA. Bonus-bonus ini akan diberi jika anda order di halaman web ini sahaja.

Tiada apa yang kekal didunia ini, termasuklah tawaran promosi Yemeni King ini

Minit
Saat

“Setinggi mana pelajaran mu,
Sebanyak mana kekayaan mu,
Secantik mana rupa paras mu,
Kalau tak dapat bagi dengan sempurna apa gunanya.
Cegah Sebelum Parah

Berapa Maharnya Yemeni King ni ?

Untuk pembelian Set 2 Botol Yemeni King keatas, berpeluang untuk memenangi Pakej Umrah 2023 bersama pasangan.

Haji Kamaruddin
Haji Kamaruddin@kamaruddinayyob
Read More
Alhamdulillah.. terbaik seller.. ada tenaga bila makan yemeni ni .. Allahumma Sollu ala Sayyidina Muhammad selawat dan salam sejahtera ke atas nabi junjungan mulia Muhammad Rasulullah sallallahu Alaihi Wasallam..
Ahmad Hisham
Ahmad Hisham@ahmadhisyam76
Read More
Baru Makan 2 hari rasa badan lain semoga Allah beri kesembuhan kekuatan doakan saya,saya ikhtiar sebaik mungkin dengan rezeki yang Allah beri ini semoga ada pelangi selepas ribut hujan badai melanda
Saad Mansor
Saad Mansor@Saadmansoor
Read More
bukan kita yg kata, mereka yg melihat. semua atas niat kita utk apa. yg ckp dpn² kita tu x terkira brpa org yaa 😆 tapi alhamdulillah 🥰🥰🙏🏻🙏🏻 x hari² pun. bila rsa nk pakai baru pakai. lps makan Yemeni ni, asyik terpacak je . TQ seller
Hasnah Zakaria
Hasnah Zakaria@cguhasnahzack
Read More
Saya dah guna dan makan Yemeni ni nie,pada saya ada perubahan pada diri...rasa semangat lain macam sikit dari sebelum ni 😘😘😘apapun bergantung pada niat kita ,semua dengan izin Allah 🤲🤲🤲
Jamilah Jalal
Jamilah Jalal@Jamilahhajijalal
Read More
Saya makan waktu pagi dgn mlm sebab sedap sangat. . Dh 3 minggu mkn badan rasa baik dan doa kan saya dpt tmbah zuriat. Bli sbb nak tambah zuriat . Confidence level ada naik skit dengan orng rumah. Packaging tebal ada bubble wrap. Hbs ni kita bli lg. Thank you.
Mohd Syahrul
Mohd Syahrul@Syahrulmustapha
Read More
MasyaAllah best tau madu Yemeni ni sedap, Sy mkn Yemeni ni sbb saya pembandu lori untuk diri sndri sbb mmg lemah n bdan rse berat semacam selama 2 bulan ni. Xd smngat.. Alhamdulillah jumpa ini, tgk review pon baik, slpas sy mkn Yemeni ni ringan, overthinking xkuat bersemangat settle kn kje. Asbab bnd ni alhamdulillah sy okay
Razakh Haji Ariffin
Razakh Haji Ariffin@Hjrazakhjariffin
Read More
Selalu orang rumah pandang rendah, selalu gak kena kutuk. Tapi takpe lah, kita terima je even hati sakit. Terus cuba bila sampai, kali ni rbila mkn Yemeni ni hari2 mau✨🤗 kurang lah sikit kena perli tu hehe 😅
Puan Suraya Ahmad
Puan Suraya Ahmad@surayaahmad
Read More
barang dah di terima dalam keadaan baik . selepas mkn suami saya kata beli lagi alhadulillah banyak khasiat dkt Yemeni ni .. alhamdulillah.. tq ya
Muhammad Fikri Ali
Muhammad Fikri Ali@matfikriali
Read More
T.kasih seller, produk yg berkesan..ini kali kedua makan Yemeni ni dan saya suka dgn kesannya..ada perubahan lps pakai, saya lebih ceria dan yakin diri..akan repeat lg lain kali inshaAllah..seller bagus, post out sgt pantas..dan harga berbaloi♥️
Hajjah Nurzakiah
Hajjah Nurzakiah@ZakiahIshak
Read More
Alhamdulillah...barang dah sampai..penghantaran laju..tenQ seller...best buat mknan tambahan...semoga menjadi asbab semakin sihat saya..Aminn...semoga kita semua diluaskan rezeki dan sentiasa berada di bawah lindungan Allah...
Previous
Next

Dijamin selamat dan cubalah bukan nak PROPA dan bukan sekadar nak menjual, tapi sekadar membantu menyempurnakan Fardhu Kifayah untuk mereka yang bergelar SUAMI. Bukan kita nak berjanji, bukan kita nak buat2 janji2 yang munafik, JIKA DIIZINKAN ALLAH, pasti berjaya. AMIN

SOALAN | FAQ

CARA MAKAN

✅ Mix semua bahan-bahan dalam balang (gaul)

✅ Ambil 1 sudu makan bersama kacang semua yang Ada.

✅ Dari hari pertama hingga ke 3 boleh makan berturut turut. Selepas itu makan Selang sehari atau setiap 2 hari ,nak amal kan seminggu sekali sahaja pun boleh

Tidak ada kesan buruk. Yemeni King untuk makanan tambahan ini tiada bahan2 berhaya . sebelum makan selawat dahulu.

Kebiasaan mengambil masa 2-3 hari bekerja.

Ya boleh, isi detail pembelian kemudian pilih pembayaran kaedah COD. Kami mengunakan Ninja Van.

Ya ada, syaratnya anda sudah guna sehingga habis 2 botol, tidak berhasil anda berhak mendapat pulangan wang.

Elakkan diberi kepada anak-anak

Kebiasaannya maklum balas dari pelanggan kesan seawal kali pertama guna.

sebotol madu khalta 250g simpan di tempat suhu bilik.

Disclaimer :

 We Use Google AdWords Remarketing To Advertise This Website Across The Internet. AdWords Remarketing Will Display Relevant Ads Tailored To You Based On What Parts Of This Website You Have Viewed By Placing A Cookie On Your Machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The Cookie Is Used To Say “This Person Visited This Page, So Show Them Ads Relating To That Page.” Google AdWords Remarketing Allows Us To Tailor Our Marketing To Better Suit Your Needs And Only Display Ads That Are Relevant To You. If You Do Not Wish To Participate In Our Google AdWords Remarketing, You Can Opt Out By Visiting Google’s Ads Preferences Manager
WE Are Not In Any Ways Associated With Facebook, Facebook Ads, Whatsapp, Instagram And All Products From Facebook Inc.

error: Content is protected !!